Saturday, August 22, 2015

KLKM UPM. Laungkan!

Bismillahirrahmanirrahim.

Saya tak berhajat pulak nak share story pasal KLKM UPM. Saya pon tengah banyak benda nak kena settle buat masa ni. Dengan masa yang suntuk, tak sampai 2 minggu lagi dah kena balik UPM semula so, saya hold dulu lah ye cerita-cerita masam-manis-pahit dalam Kumpulan Latihan Kelanasiswa Malaysia (KLKM) UPM. huhuhu

Memandangkan seminggu lagi pelajar baru tahun pertama akan mula mendaftar di UPM, so kitorang yang "senior" nih (lulsss senior lah sangat) rasa tashabar nak mengalu-alukan kedatangan diorang.

And sebagai penyokong kuat KLKM UPM (Kahkahkah), saya anticipating nak bersama-sama dengan ahli-ahli baru yang sporting, berwibawa, dedikasi tinggi, cemerlang gemilang terbilang semua lahhh.

And tambah pulak saya tengah seronok sebab berjaya recall sikit-sikit ilmu photoshop saya. luls. Saya tau saya hambar tapi...ahhh lantak lah. Yang penting untuk permulaan, hasilnya boleh lahh.

So here, poster promosi KLKM UPM untuk pelajar baru tahun pertama (dan juga pelajar lama).


KLKM UPM. Laungkan!

Saya nak berterima kasih kepada guru ICT saya masa saya Form 2, Cikgu Ramly sebab mendedahkan saya dengan dunia Photoshop ni. Besar jasa cikgu kepada kami anak murid cikgu. huhu

Di kesempatan ini, alang beralang saya lengkapkan entry saya kali ni dengan mengajak korang semua yang ada sijil Pengakap Diraja, atau aktif berpengakap, atau berminat dalam dunia pengakap, mehhh lah join Kumpulan Latihan Kelanasiswa Malaysia (KLKM) di Universiti masing-masing. Kita meriahkan persaudaraan Kelanasiswa di Malaysia. Untuk yang bakal masuk UPM tuh, ingat KLKM UPM tau!

In Shaa Allah, saya dan beberapa rakan-rakan KLKM UPM akan berada di booth persatuan di Bukit Ekspo nanti :) *huuuu takut pulak*


[edit] : saya lupa nak selitkan sekali video masa program bersama TNC. So nahh videonya. Sedikit sebanyak boleh tengok gambar-gambar aktiviti kitorang :)









ps: sekarang ni geng geng KLKM UPM masih lagi bertelagah sebab gambar depa takdak dalam poster. maafkan ceq naaa. limited space. jangan hangpa suruh ceq tukaq lagi ahhh. lulsss

2 comments:

  1. Hi, saya alumni KLKM UPM, mind to share some contacts of current board? thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh hi! Sure, but can you email me your contact number at Choice.Farah@gmail.com

      Then I will give the contact of the current board. Thankyou :)

      Delete