Wednesday, June 18, 2014

Room cleaning yang tak berapa nak cleaning sangat

Eheyy Assalamualaikum and Hi ^^

Tiga hari balik Kuantan and this is the only time nak kemas bilik since its been 5 months I've been away from Kuantan. Sibuk belajar katakan~ Pastuh bila cuti balik Melaka, bukannya Kuantan.

So bila dah sampai rumah plannya macam banyak sangat nak buat, but in the end just layan 4 episodes Jane By Design and Running Man Episode 104. Habis semua plan ke laut.

But still kena kemas jugak lah bilik tuh. Ala ala room cleaning lah kononnya. And these are what I found and what I'm gonna share.


Sebelum tuh, masa mula mula sampai, masuk bilik jeh, bende first nampak is this~


Abaikan katil tuh. I just wanna show the scarf! Scout scarf!

Like seriously, scout scarf masih tergantung kat situh. Dari 2012 sampai sekarang! Dah dua tahun. Look how I still love Scout actually though started join it when i was Form 4.


Then this "digestive system notes" pon still tertampal kat dinding. Don't know why, tapi rasa macam dah 5 tahun tak balik rumah and bila dah balik terasa ulu tengok keadaan bilik.


Nih Form 2 punya cerita. And arwah mama yang tolong lukiskan.
U know I kan tak pandai lukis lukis nih huhu.


Then bukak wardrobe, terjumpa lah pulak baju uniform Scout yang dah siap gosok tapi tak sempat nak pakai masa minggu last Form 5. Ape masalah ntah aku nih simpan barang bertahun tahun =='


Scout 16~ Ehh "sixteen" ? Haha tak sangka ada jodoh ngan no 16 nih lagi.
High5 to those who know what i meant ^^


Then baju t-shirt K.po aka Kadet Polis. Rasa nye tak pernah pakai pon baju nih, if I'm not mistaken.


Nak pakai tapi rasa macam obvious sangat ke-kadet polis-an tuh. Tak pakai karang membazir jeh.


Okeh now dah start proses mengemas barang. The first thing i found is this, tripod for my Baby Telly~ lol tak pernah guna pon selama nih. Terperuk berhabuk selama hampir dua tahun.


Orang lain dah guna monopod and I still tak rasmi lagi tripod nih.


And thennn, my boot untuk kawad. Honestly i love and miss berkawad~

Boot nih okeh lagi. Siap boleh letak dalam bilik lagi.



The other things are really really mengimbau zaman form 4 ku. Zaman kegelimangan Kpop dalam hidupku. lol. Well look what Kpop did to my money~


I bought 3 albums without my dad's knowledge. Tapi bila dah beli of course lah bagitau :)



Tak cukup nih tunjuk satu gambar. Let me show you one by one. Starting from 2PM Hands Up Special Edition album.


:)

:')

Ahh Khun oppa ^^

Nih dah masuk second book dalam Hands Up SE.


Wooyoung~

Junho~

Jun.K~

Khun oppa~ Thai prince ^^

Hot maknae! Chansung :)

Taecyeon~

Again Junho oppa. And he looks like Rain a little bit.

Now calendar Hands Up! 2011 punya kalendar~








Next Wonder Girls album! Wonder World. I wish I bought the limited edition one but unfortunately i have no enough money at the time. So this is it~~~






Now 2PM album again. But this is another album which is "Don't Stop Can't Stop".

One of the reason i like Kpop albums is because of the uniqueness. Tengok lah album diorang bukan setakat letak CD jeh. Sekali gambar alih sana alih sini.






Okayy this is more crazy! Memang gila lah masa Form 4 dulu. I spent twenty one ringgit if I'm not mistaken for those pictures.


Miss A. Don't know why. But i love this picture of them. Debut faces.

Dream High. Suzy & Taecyeon.

2PM in cats hood ^^

My first bias. Of course never left behind.

I love Dream High 1 more than DH 2.

Miss A in SUKIRA 2010.

JYP Nation 2010

Ohh there's much more!


Yang nih pulak DVD cerita Korea. Rasa nye saya join contest kot so that's why boleh dapat nih. Huhu.
Guess what. Sampai sekarang tak tengok lagi. Haha =='


Enough with Kpop stuff, now let's move on to my shelf. Bukunya tak seberapa pon, because I just start reading few books only~ Ada yang beli kat Popular. Ada yang beli kat Big Bad Wolf.


Tadaaaa~

Baru start collect a few. Ada satu lagi buku Harry Potter yang tak letak kat rak tuh. Tak silap yang Half Blood Prince. So these are the books that i'd finished reading. Banyak lagi yang tak baca. Thats why lah tak letak kat rak tuh.

Okay that's it for now.




Assalamualaikum bubye ^^

2 comments: