Sunday, June 15, 2014

May 25th

Assalamualaikum and Hi guys!

Tanggal 25 May.
Tarikh nih dah macam tarikh keramat dah. Ewahhh

Actually bukan ape pon masa 25 Mei nih,
Bukan menang satu juta ringgit pon,
Bukan tarikh saya dapat 4 Flat,
Tarikh saya kahwin pon bukan kayy!

Masa 25 May nih adalah tarikh birthday kawan lama saya yang saya kenal dari Form2. Dah lama tak jumpa sejak amik result SPM harituh. Rinduuuu~

And 25 May 2013, adalah tarikh saya daftar Asasi. Buat pertama kali menjejakkan kaki di bumi Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang, Selangor. Dan menjadi warga ASPer Batch 9 :) Dan juga dijodohkan bersama dengan Awesomeness Sixteen :*

And latest, 25 May 2014, adalah tarikh pertama kali saya kerja. Okayyy ulu kan? I know it. But who cares~ This is my life.
So first time kerja, di Cool Station Pengkalan. So kerja nya dok blend ice or shake water or buat waffle. And jaga keseluruhan kedai selama 12 jam. Huwaaa penat T_T
I wish gaji dy up sikit T_T


Hmm actually I do love experiences, the most precious things that can't been bought.

Bak dalam lirik lagu Hujung dunia by Hanie Soraya,

"Segala yang pernah kita lalui, Menjadikan kita yang hari ini"



So I'm anticipating of the next 25 May. Hope yang baik baik and yang mematangkan diri. Amin~

Ohh sebelum lupa, new fact untuk guys, Allahyarham Sudirman Haji Arshad, penyanyi tersohor negara pon lahir pada 25 Mei 1954 :)


Bye, see you next time ^^ Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment