Sunday, February 9, 2014

First Entry, Alhamdulillah :D

Assalamualaikum, dan Hi !

Alhamdulillah majlis pelancaran blog farahchoi berjalan dengan lancar *ewahhh over*. Padahal kali nih dah tiga kali buat blog (first blogspot, second wordpress). So harap harap sangat yang kali nih saya tak delete lagi. Huhu.


So hopefully dengan blog nih dapat lah saya share any benefits that I'd experienced or knew with you guys. And saya nak mintak kerjasama semua, kalau ada terkasar bahasa dalam blog saya nih, please do remind me. Sebab dah akhir zaman nih, banyak orang dapat dosa free free jeh melalui teknologi Internet kan. Tak kisah lah sama umpatan or fitnah. So mengharapkan sangat melalui blog nih; saya sebagai penulis dan anda sebagai pembaca tidak mendapat saham dosa di akhirat nanti, malah menyumbangkan pahala yang membantu kita melangkah ker Syurga. Amin~

See you next post, have a nice dream ^^


No comments:

Post a Comment